torsdag, september 11, 2008

Med risk för att bli




...tjatig, men en sådan här blev det idag. Jag har nu 3 st och det känns lagom och dom är i bra storlekar. 0,75 L lime, 2 liter röd och en svart på 4 liter. Så nu ska jag väl klara mig och få baket i köket att bli roligt!

Min stegräknare jag fick häromdagen har jag tappat...
IKEA och min avdelning är på väg till Berlin...fast min räknare var
riktigt dålig. Den satt som den skulle och den hade ändå hakat upp sig på ynka
500 steg i går när jag såg den sist... Dessutom hade den gått över 2000 en natt när jag sov
Var hade mina byxor då varit?!

Nu har dom släppt städerna för melodifestivalen nästa år.
Det är inte i närheten av mig så jag kommer nog inte dit.
Har varit på det två gånger förr.

Är hemma halv dag för sjukt barn.
Sonen har feber och hosta...det går visst jättemycket nu och
det är bara att gilla läget. Han har sovit hela fm säger pappa och
nu i em när jag är hemma så är han piggare. Ligger i våra sängar,
tittar på King kong och dricker nyponsoppa. Så ligger
vi och snickensnackar lite med och bara myser...

3 kommentarer:

Kottemor sa...

Men de är ju sååå fina!!!:)
Blanka, perfekt design, underbara färger!:)
Man blir så glad när man hittar de där små sakerna som är fulländade!

Jadu, jag undrar jag vart dina byxor varit... Kollat upp så du ej går i sömnen bara för att ni ska vinna?;)

Massvis med kramar från en annan vabare

ankiann sa...

Så snygg skål! Skönt att jag inte behöver känna mig annorlunda som också gillar Margarethe skålarna.

Du är utmanad, kolla in min blogg :)

Ullis/Leva på landet sa...

Visst går det förkylningar nu. Här har hela familjen varit eller är förkylda, inte kul. Jag ska däremot gå på melodifestivalen eftersom jag har turen att det ska vara här i Leksand. Var förra gången också, då blev alla i kommunalanställda bjudna på genrepet.

Ha det bra!
Kram Ullis