fredag, april 25, 2008

Lindex

Idag öppnade det en Lindex butik i byn! Det var en jättelång kö redan en timme före öppningen och man kan tro det var den första i landet , eftersom det var så populärt att komma in :)... jag stod med i lite kö men det var först efter dom hade öppnat. Nästan Ullared varning där!

Har räknat ut att jag nog ska beställa lite från http://www.lindex.se/ och hämta ut i vår butik. Det är fraktfritt och när dom inte har allt i sortimentet är det ju en utmärkt lösning. Vill ha en ny bikini i år och jag tyckte den här var fin.


Lindex Shop Online - Push-up BH

Lindex Shop Online - Bikinitrosa
Tror dessutom jag ska köpa en vit jeansjacka med...
Väldans opraktisk men fin!
Min svarta vårjacka jag har nu är någon hemsk grej som
inte andas så när det blir varmt så känner man sig helt
genom svett...inget kul.


Lindex Shop Online - Jeansjacka


Bilder från Lindex Shop Online

Ikväll ska barnen på disco på skolan.
Det ser dom fram emot och dottern går just nu omkring
med papilljotter i håret :).

Vi funderar som bäst på om vi ska tacka ja till våra vänner
i Helsingborg som bjudit ner oss i morgon eller om vi
ska vara hemma och göra det som måste göras...
Svåra beslut som vi ska komma fram till ikväll...
Ha en bra fredag!

6 kommentarer:

Annika sa...

Vad smart att man kan beställa online och sen hämta i butiken, DET konceptet gillar jag verkligen. Gillar jackan coh bikinin!!!

Camillas blogg sa...

Jag har också beställt och hämtat sedan i Lindexbutiken. Väldigt smidigt! Något plagg behövde dessutom bytas, men även det gjordes direkt i affären. Fick nytt plagg i annan storlek direkt. Kanonbra ju! Bikinin och jeansjackan var precis i min smak! :)

Ha det så bra, och krya nu på dig ordentligt. Ta det riktigt lugnt!

Kram Camilla

♥ cloudberrie ♥ sa...

Å det visste jag inte, att man kan beställa on line och sedan hämta i butiken. Smart!

Vilken SÖT karusell!

Var rädd om dig!

KRAM Eva

Mindi sa...

Vad roligt med en LINDEX butik. :)
Jag har handlat flera ggr över deras webbshop ( tex alldeles nyligen) och det är sååå smidigt. :)

Tänker på dig.... hoppas att du har vilat dig ordentligt i helgen nu!!!!

Krma kram
M I N DI

Fotograferande Maria sa...

Hej! Önskar dig och din familj en trevlig valborgsmässoafton. Kram / Maria

Anonym sa...

Hoppas du är fulladdad med energi igen! Önskar dig en mysig valborg!

Kram!