tisdag, mars 18, 2008



Det gick vägen!! All energi som är lagd på vår skola var väl värd mödan!
Igår fick sambon beskedet av B.H att vår skola är den som blir kvar!!!
Jippi ai o!

B.H har förmodligen fått till sig från högre instans att det inte går att göra så här.
Det var ett stort reportage i tidningen i måndags om hur personen ska granskas av
jurist om jäv och att man frångått den regel som finns att inte favorisera någon
person eller grupp i kommunen och därmed gå över de lagar som är satta, vilket
har skett här...

Ikväll väntas stormöte med föräldrar där sambon får delge dom den goda nyheten :) och
sedan ska vi diskutera hur vår skola ska se ut... om vi vill ha friskola?
Någon som har erfarenhet av friskola hör gärna av er!! Alla tips tas emot!

Just nu faller snön ner ganska rikligt och marken är vit.
Dom säger det ska bli mer och det är den mesta snön vi har haft
hittills i vinter... jag som skulle ut o plocka björkris idag...


Jag är ledig och det ska bli riktigt riktigt skönt...har inte haft
energi till något och idag ska det tom bli roligt att vika tvätt och lassa
in mer i maskinen! Då har man haft det rätt trist om man känner så...

Snart snart ska jag ta tag i mina Fraknkrie bilder med go vänner...
Jag har inte orkat men känner att lusten kommer och jag är på väg upp
från någon gråare plats jag varit på... saker faller på plats och jag mår bättre.



6 kommentarer:

Fotograferande Maria sa...

GRATTIS!!!!!!!!!

Kottemor sa...

Men så himla bra!!
SÅ glad jag blir!

Massvis med grattis och kramar!

AnnaHanna sa...

Men grattis vad roligt!
Tråkigt dock att det ens blev så här... men bra att de tar sitt förnuft till fånga.
Stå på er!
Kram //Anna

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vad ROLIGT att det löst sig!

Snygg ny layout!

Hoppas ni får en riktigt fin och solig påskhelg!

Kramar från Eva

Mindi sa...

HÄRLIGT!!!

Kram kram
M I N D I

Camillas blogg sa...

Grattis, vad härligt att det löste sig! Det lönar sig att inte ge upp!

Kramis Camilla