lördag, januari 31, 2009

Lördag

Tänk nu är snart januari slut!
Det går så fort. Har bestämt att jag ska njuta.

Ta varje dag för var den är... inte längta så
långt fram. Det är bra där man är.

Idag är det lite städandets dag. Se till att det är fint imorgon.

Då kommer gästerna. Det är min födelse dag.

40+ fyller jag...(42).

Vi ska ta hem pappa med så han får vara med. Det blir bra.

Han är rätt pigg nu faktiskt. Har fått lite medicin som han
nog reagerade lite på först och det gjorde honom tröttare.


Jag har glömt min kamera ju nere i Helsingborg på vårt

nyårsfirande. En hel månad utan kamera! Trist, har dotterns

digital kamera att låna men det är inte samma sak men
faktum är att den är nog ett strå vassare än min!
De vännerna kommer hit om några veckor så då
får vi nog hem den hoppas jag!

Den vännen har även skaffat oss något nytt.

Två nya saker som vi får hem om någon vecka...
Vi fick ett erbjudande som vi inte kunde motstå.
Lite busiga får man vara...
När jag har kameran och dom är här talar jag om vad det är...
Gör jag er nyfikna!?


Ha en fin
helg!

1 kommentar:

Ullis/Leva på landet sa...

Så fint du gjort här inne. Grattis på födelsedagen. Hoppas att det blir en bra dag.

Ha en skön helg!
Kram Ullis