tisdag, januari 20, 2009

En vanlig tisdag

I dag har jag varit ledig , väldigt skönt... Det är så mycket på jobbet nu. Många vill nå oss.
Började dagen med att röja undan lite och baka en rulltårta. Evigheter sedan jag gjordet det men hitta den god på alltommats sida. En choklad blev det och jag tog lite Amaretto i smörkrämen. Mums!

På em kom en väninna på fika med sina två tjejer. Alltid kul att sitta och prata lite... dela lite av livet med varandra. Vi har hittat en fin vänskap hon o jag. Hennes stora tjej och min son är klasskamrater och min tjej och hennes minsta är bästa vänner. Vi umgås lite familjevis med...var på Tosselilla i somras och häromhelgen var vi alla hos dom och käkade.

Så jobbar man i morgon kväll... har lite tid för mig själv på fm . Ser fram emot det med även om denna dagen har varit väldigt skön...har inte haft så mycket för mig av måsten... är i fas med det mest tycker jag...


Glömde min kamera i Helsingborg nyårshelgen. Är det inte irriterande så säg... jag som brukar ha koll på det mesta! Glömde bibblans bok på ett hotell i Malmö när vi var på Mamma mia i november... vad händer med mig??

Sköt om er!

2 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Låter som en skön dag. Här r det oftast fullt upp hela veckorna så får man koppla av på helgerna.

Kramar Ullis

Anonym sa...

Skönt att vara lite ledig..
Köpte likadana glas som du igår ;)

Ha en skön torsdag..
Kram Jenny