tisdag, november 11, 2008


visited 25 states (11.1%)
Gör din egen världskarta



Hittade denna någonstans och det var lite kul att fylla i och se vart i världen man varit :).

Åh jag måste visa er mina kort från Spanien på höstlovet men jag känner bara att tiden inte finns... I morgon är jag ledig men tänkte hälsa på pappa som är på ett serivce hus nu i två veckor och sedan är jag och barnen bjudna på fika hos en kompis till dom och deras mamma...den familjen kommer hem till oss på lördag, by the way :). På kvällen har dottern idrottskolan och nu är det dans i 4 veckor. Det skiftar och det är kul. Dom får prova massor under dessa två år i skolan..

Jag letar väggord...vill ha en tanke eller mening i hallen...och var ska jag beställa dom?...svårt svårt...har sett i en del inredningstidningar nu och det är så fint...
Vad danskarna är duktiga på inredning! Har ni tänkt på det?

Nu ska jag läsa vidare boken Nora Roberts skrivet...Blå Dahlia. Bra! Rekomenderas!

9 kommentarer:

♥ cloudberrie ♥ sa...

Läcker karta! Jag gillar sånt. Kika och drömma...

Väggord är fina!

Kramar från Eva

Anonym sa...

Kul med kartor!

Nja... det har inte hänt något speciellt och fantastiskt ännu, men det är ju idag det ska hända och klockan är ju bara kvart i nio ännu. Så jag har goda förhoppningar! :-)

Anonym sa...

Hej!

Ja, jag hittade little pet shop kalendern på www.lekmer.se
Gick jättefort att beställa därifrån...på 3 dagar fanns avin om paket på posten. :-)

Kram Helena

Vicki sa...

Inne och kikar i din blogg. Sätter ett litet avtryck att jag varit här.

Är det i Spanien ni har varit som bilderna är i från?

Vicki

Anonym sa...

Svar till Kristina: Att ta promenader med stavar och stegräknare måste vara jättebra!! Du får både motion och frisk luft. Att vara inne en hel dag tror jag ingen mår särskilt bra av.

Ullis/Leva på landet sa...

Ku idé med kartan. Skulle också vilja ha ett väggord.

Kram Ullis

Kottemor sa...

Letat och letat, var ju inne på en så fin sida för ngn vecka sedan med fantastiska texter att klistra upp på väggarna...
Minns att jag tyckte det var så fint men vart?!!
Hmm.
Återkommer!:)

Kramar!!

Camillas blogg sa...

Nora Roberts böcker gilar jag också! Har precis beställt hennes bok: På slaget 12!

Perfekt när de får prova på olika idrotter och dans. Sonen började på handboll för 2,5 mån sedan och det var ju SÅ kul..nu helt plötsligt har han tröttnat. Det är så många sporter han skulle vilja prova- hade varit perfekt om man kunde prova på olika sporter under några veckors tid. Men det finns inte här i Malmö vad jag vet.

Mindi sa...

Ser fram emot dina kort. :)

Stor kram
M I N D I