fredag, februari 13, 2009


Alla har åkt hem i från och klockan är inte mer än lite över 7,00.
Jag har ganska mycket för mig fram tills jag måste vara på jobbet vid 15,00.
Då ska jag ha lönesamtal med min chef med och det ska bli trevligt.
Vi fick en ny chef i skiftet oktober och november.
Han är mycket trevlig. Ordning och reda , ger oss tilllåtelser
att ta ansvar och litar på oss. Samtidigt som han hela tiden


envisas med att slänga in AIK i mångt och mycket.
När han skulle presentera sig för oss hade han ett bildspel
där han visade sig och sin roll som ledare med bilder
hela tiden på AIK, det var Råsunda o allt möjligt...
Vi fick oss en del skratt... det behöver inte vara så stelbent hela tiden!

Dottern sover borta i natt så henne pussade jag extra på i morse.
Hon hade sin lilla övernattningsväska med sig så hon hänger
med kompisen hem efter skolan. Dom får det så bra!
Har gjort planer hela veckan på vad dom ska hitta på.



Kallt är det med...det ska visst hålla i sig med vintern
även under nästa vecka då det är sportlov. Det tycker
jag är roligt för då kan man vara ute lite och ha lite för sig.
Bra när det är ordning och reda även med vädret!
Det ska va vinter när det är vinter och sommar när det är sommar!



Köpte schlager samlingen med Aftonbladet igår.
Är man plus medlem får man rabatt! Missa inte det!
Kan vara roligt att ha...så här i schlager tider.
Gäller att inte missa de kommande veckorna bara.


Ska försöka bli klar med helgstädningen nu på morgonen.
Sen kan jag njuta och ta det lugnt innan jag måste köra..
Sticka vidare på mina pulsvärmare som jag äntligen efter
2-3 omstarter och upprivningar har fått kläm på hur jag ska göra.


Saknar min kamera..













Inga kommentarer: