onsdag, augusti 20, 2008

Nu så!

Alla bitar har fallit på plats... jag känner igen min blogg!

Jag har suttit och testat och inte fattat vad som gått snett... blir väl hemma blind antar jag. Slänger iväg ett mail till vännen Mindi och så klurar hon lite och ber mig testa lite saker och så vips är det bra igen! Tusen pussar och kramar till dig min kära vän!

I dag har jag varit på en Herbalife konsultation...en nära vän har testat det ett par månader och det syns!... Jag svalde allt med hull och hår och gick därifrån med en kasse... lite fattigare men jag har bestämt mig...jag är beredd på en förändring...ska vårda kroppen mer... den har ju börjat säga ifrån lite grand...

2 kommentarer:

Kottemor sa...

Åh så skönt att du fått rätt på det:)
Mindi är duktig:)

Hoppas du har en bra dag!
Många många kramar

Anonym sa...

Fniss!!! ;)
Kram tebax!!!!

MINDI