söndag, oktober 28, 2007


Tack alla gulliga för era kommentarer. Det värmer och man känner att det är ok att vara lite låg ett tag.

Jag har jobbat i helgen. Det var faktiskt riktigt lugnt. Skönt. Trots långlördag och löne helg så har det inte varit så hektiskt för oss. Barnen har varit hos kompisar på kalas och bara för lek.
Ett väntande höst lov har vi framför oss och jag har ledigt i tre dagar. Måndag tisdag och fredag. Onsdag o torsdag ska dom vara på fritids. Det ska vara disco där den ena kvällen från 16-20 och det ser dom fram emot massor! Fantastisk personal som gör detta för våra barn och det uppskattas så!

Nu ska jag snart se Ensam mamma söker på TV3, web tv. Sambon tittar på tvn nu så jag får hålla mig till tåls tills det sänds online. Det går bra det med.

Ha det så bra och vi höres!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, jag vill att du ska kunna forstätta att läsa i min blogg. Men då skulle jag behövt en adress för att kunna skicka inbjudan till dig
Kramis

mintid sa...

Maria!!

Min mailadress är kthilly@gmail.com

♥ cloudberrie ♥ sa...

Vad fint foto!

Har tänkt på dej och hoppas att du mår bra!

STOR KRAM

Anonym sa...

hej, tittar in och önskar dig en härlig helg!

kram kram!