söndag, mars 18, 2007

Dålig taiming

Jag är ju med i en DVD club där man lägger in vilka filmer man vill låna o så kommer dom i brevlådan. Hur smidigt som helst, speciellt för en familj på landet. Är hellre med i denna och får hem den film jag vill ha. Många gånger på dom där filmkanalerna är det ju ändå inte det man vill se.
I fredags damp denna filmen ner i brevlådan och vad visar SVT denna kväll om inte Masjävlar!....så dumt och jag kunde ju tänkt lite med ;).


Så det var bara att helt undvika att se den på svt så det var lite nytt för oss igår när vi tittade på filmen efter Stinas program. Jag ser att hon blivit lite negativt kritiserad idag i tidningen men jag tycker om hennes program. Det är korta intervjuver och många som är med. Det är inget långtråkigt. Jag kommer nog att se mer av henne.

Lite komiskt här nu på fm . Sonens kompis kom nu på fm, hans familj skulle iväg o köpa båt. Det visade sig ju att vi har en i ladugården nu som vi ska sälja då vi får hem den nya i slutet på apri. Dom gick ner o tittade på den och ville köpa den istället så dom fick ringa dit dom skulle o säga att dom köpte en båt hos grannen ;)... Sambon är nöjd nu blir det nog en åkgräsklippare ;).

Hoppas vinden inte blir så farlig. Min mage gör ont av all denna oro....

Kram

3 kommentarer:

ikas sa...

Vad tyckte du om filmen?
Jag tyckte den var lite udda.

Mindi sa...

Jag undrar också vad du tyckte om filmen??? Jag blev väldigt besviken.... hade hört så mycket om den men nej jag tyckte inte den var bra.

Kram kram

Anonym sa...

Den filmen såg jag i fredags på TV.
Så där i betyg, men visst gjorde skådisarna ett bra jobb..
Tjingeling