söndag, april 12, 2009

~Glad påsk~

Jösses vad tiden går! Det bara ramlar iväg allting.
Själv jobbar jag i påsk. IKEA sover inte när det är helg eller vackert väder...

Vad har hänt här... ja det är som vanligt. Vi har bokat sommar resan till Spanien.
Den 2/7 åker vi denna gången och stanna i 2 veckor...som jag längtar. Det är bara så...för var gång man är där älskar man detta ställe än mer. I fjol tog vi ju oss en höst tripp med på höstlovet och jag känner att ja.. det vill jag i år med.
Vi får se hur det blir med det...sambons arbete hänger lite i luften tror jag. Tyvärr är det ju så för många att varseln kommer och arbeten som man varit på i 15-20 år inte längre är självklara. Det är grymt för många. Vi tar en dag i taget och hoppas på det bästa.

Vår skola ramlar det på med också. Vi har tjänster ute och det duggar tätt med ansökningar. Härligt! Till hösten står vi redo att starta vår drömskola!

Nyss inkommen efter en cykeltur med tjejen . Hon ringde mig på jobbet och talade om att hon hade funderat på om vi inte kunde cykla hela familjen i kväll... inte kan man motså ett sådant förslag :).

Nu dimper jag nog ner i soffan med dom andra...tror det är en Star Wars film .

God fortsättning på påsken vänner!

2 kommentarer:

Camillas blogg sa...

Önskar dig också en fortsatt trevlig påsk!!
Låter underbart med resan till Spanien i sommar! :)

Kramar Camilla

Ullis/Leva på landet sa...

Låter ju härligt att få komma iväg på en sådan resa. Hoppas att det grå bra med jobbet och skolan.

Ha en fortsatt skön helg!
Kram Ullis